Novinky

October 31, 2023

Budoucnost živého sportovního obsahu: Expanze za hranice živého vysílání, abychom splnili požadavky multitaskingu digitálních médií

Jakub Svoboda
WriterJakub SvobodaWriter
ResearcherMatteo BianchiResearcher

Úvod

Příští generace mladších fanoušků sportovních televizních přenosů se zapojuje do digitálního multitaskingu, což vyžaduje vytváření krátkodobějšího obsahu souvisejícího se sportem, aby si udrželi jejich zájem. Vedoucí pracovníci v oboru tuto potřebu uznávají a téměř 80 % věří, že sportovní obsah by se měl rozšířit za hranice živých sportovních přenosů a vysílání.

Budoucnost živého sportovního obsahu: Expanze za hranice živého vysílání, abychom splnili požadavky multitaskingu digitálních médií

Budoucnost živého sportovního obsahu

Podle průzkumu mezi 150 vedoucími pracovníky, který provedl Altman Solon, 74 % vedoucích pracovníků v oboru věří, že živé sportovní obsahy budou naplněny dalšími mediálními zážitky. To by mohlo zahrnovat lepší statistiky, nové pohlcující funkce, personalizovaný obsah, funkce věrnosti fanoušků a sdružování souvisejících formátů, jako jsou hry, podcasty a zprávy.

Vzestup digitálního multitaskingu

Růst multitaskingu digitálních médií je evidentní, 57 % spotřebitelů pravidelně prohlíží internet, 50 % používá sociální média, 43 % posílá lidem zprávy a 31 % si objednává jídlo. Zejména mladší diváci sportovních přenosů budou pravděpodobně požadovat ještě více, protože jejich multitaskingové chování bude eskalovat.

Nezbytnost pro multiplatformní obsah

Autoři zprávy zdůrazňují, že mladší kohorty tráví online 1,5krát více hodin ve srovnání se staršími generacemi. To zdůrazňuje potřebu, aby sportovní média poskytovala multiplatformní obsah, který by vyhovoval preferencím mladších diváků.

Náklady na sportovní poplatky

Vzhledem k tomu, že sportovní poplatky za televizní sítě a streamovací platformy stále rostou, jednání o sportovních právech se stávají konkurenceschopnějšími. Například je naplánováno zahájení nového kola jednání o sportovních právech NBA, kdy provozovatelé televizních stanic ESPN a Turner chtějí předložit agresivní návrhy na boj s rostoucí konkurencí Apple TV+, Amazon Prime Video a zachovat si velký sportovní majetek. Předpokládá se, že poplatky za sport v NBA budou lámat nové rekordy.

Závěr

V digitálním věku roste poptávka po krátkodobém sportovním obsahu kvůli digitálnímu multitaskingu mladších sportovních diváků. Aby sportovní média udržela krok s tímto požadavkem, musí se rozšířit nad rámec živých sportovních přenosů a začlenit další mediální zážitky. Nárůst multitaskingu digitálních médií navíc vyžaduje poskytování multiplatformního obsahu. Vzhledem k tomu, že poplatky za sport stále rostou, vyjednávání o sportovních právech se stávají konkurenceschopnějšími, což zdůrazňuje potřebu televizních sítí a platforem pro streamování, aby předkládaly agresivní návrhy na zachování cenných sportovních nemovitostí.

About the author
Jakub Svoboda
Jakub Svoboda
About

S bystrým porozuměním hraní a hlubokou láskou ke svým českým kořenům Jakub mění krajinu online casinových průvodců tím, že do nich vnáší místní kouzlo a univerzální půvab. Jeho zručná lokalizace přináší srdce České republiky na obrazovku každého hráče.

Send email
More posts by Jakub Svoboda

Nejnovější zprávy

Napínavý závod o zlatou kopačku anglické Premier League: Kdo získá vítězství?
2024-04-13

Napínavý závod o zlatou kopačku anglické Premier League: Kdo získá vítězství?

Novinky